اشتراک گذاری در:
نمایشگاه مجازی صادرات کالای ساخت ایران به عراق با هدف توسعه روابط تجاری دو کشور و در شرایطی که به علت شیوع ویروس کرونا کلیه رویدادهای فیزیکی به تعویق افتاده و یا کنسل شده اند برگزار میگردد . عدم نیاز به پرداختهای هزینه سفر ، حمل بار نمایشگاهی ، چاپ و تولید متریال تبلیغاتی و غرفه سازی از مزایای نمایشگاههای مجازی است , همچنین توسعه نمایشگاههای ایران در کشورهای بازار هدف جهت بالا بردن سطح روابط اقتصادی , معرفی و شناخت فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری در آن کشور از جمله هدفهای این برگزاری میباشد .
برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران در کشور عراق تجربه جدید و متفاوتی است که می تواند نتایج موثری برای مشارکت کنندگان به همراه داشته و امیدواریم این تجربه با همکاری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان مثمر ثمر بوده و منجر به انعقاد قراردادهای تجاری گردد .
انتخاب کشور عراق در اولین تجربه به دلیل مهمترین بازار صادراتی ایران و توسعه زیر ساخت های اینترنتی و دارا بودن فرهنگ استفاده از فضای وب در میان تجار و صاحبان مشاغل از دلایل برگزاری نمایشگاه مجازی در بستر وب می باشد .
زیر مجموعه های موضوعی نمایشگاه :
- شرکت های ساختمانی ، خدمات فنی و مهندسی
- صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی
- مواد غذایی و صنایع مرتبط
- انرژی ، آب ، برق ، نفت و پتروشیمی
- مبلمان ، دکوراسیون خانه و آشپزخانه
- فناوری اطلاعات و مخابرات
- انواع ماشین آلات
- پلاستیک و صنایع وابسته
اهداف برگزاری نمایشگاه :
- معرفی دستاوردها و محصولات شرکت های ایرانی و توسعه صادرات
- بازاریابی از طریق فضای وب
- شناخت و آخرین تحلیل بازار از طریق برگزاری وبینار
- برگزاری ملاقاتهای تجاری B2B از طریق مجازی